Friday 18 January 2013

SEVEN MONTH THIRTEEN DAYS .

15 . 01 . 2013

Tarikh yang memulakan aku dan hafiz tak ade pape hubungan . Bagi aku , ptus dengan dia adalah perkara biasa . Sebab selalu nye , blew kami putus . Kami akan kembali bersama . Tapi kali ini tidak . Hafiz betul2 serius dengan perpisahan ini . Dia tak de pn nak mintak couple balik . Malah , hafiz suruh aku cari laki laen . Damn ! Terserlah yang dia dah de perempuan laen . Hmm , hari ni dia tak de pun text aku . Dia ngah text nun awek baru ? Hmm . Aku harap tidak . Tapi ada kemungkinan iye . Kerana , selama kami couple , asyik gaduh jwe . Biasa lha , aku nun hafiz sama-sama panas baran . Dia dah  muak dengan perangai aku agak nye . Kini , aku keseorangan . Tak de sape yang  dapat gantikan dia . kalau boleh aku nak married nun dia . Aku terlalu sayangkan dia sangat2 . Berharap sesangat yang dia akan kembali kat aku . Jodoh d'tentukan oleh allah . Tapi , aku berdoa yang aku nak married dengan dia . Hmm . Hafiz , ika harap hafiz tak couple dengan sape2 .