Tuesday 19 March 2013

Mimpi 14 . 03 . 2013



Ia nya bermula , aku menunggang motosikal bersama dengan seorang perempuan . Perempuan yang berada dalam mimpi aku itu ialah “ AYU ” . Ayu adalah seorang perempuan yang sekarang ini bersama dengan hafiz . Ayu meminta aku ikut bersama nya ke suatu tempat .Aku pun bersetuju . Tidak lama kemudian , kami sudah sampai di suatu tempat yang aku tak tahu di mana . Kami parking motor di hadapan kedai . Selepas itu , ayu pergi ke pondok yang ada berdekatan di situ . Aku pula hanya ikut sahaja ke mana ayu pergi . Aku dan ayu duduk di pondok , mata ayu seperti mencari seseorang . Selepas beberapa minit kemudian , datang seorang lelaki menuju ke pondok yang kami duduki sekarang nie . Lelaki tersebut ialah “ HAFIZ ” . Apa motif ayu bawa aku ke sini , aku dengan hafiz hanya lha EX . Dan ayu dengan hafiz pula , kekasih . Aku terus memusingkan badan aku belakang . Dan keadaan aku masa uh , memandang ke kedai bukan di hadapan hafiz atau ayu . Tiba-II hafiz diri depan aku . Hafiz cubit pipi aku , bermanja dengan aku . Aku diam menahan kesakitan tapi hati aku rasa terharu Dah lama aku tak merasa kehangatan tangan hafiz  . Dalam fikiran aku masa uh memang bercelaru memikirkan yang hafiz lakukan kepada aku dan motif ayu mengajak aku menemani nya . Hafiz nampak gembira sangat bila dapat jumpa aku . Tetapi , aku lagi gembira dapat berjumpa dengan orang yang aku sayang HAFIZ . “ Ini sahaja yang aku ingat , yang selebih nya tak ingat . ” Terjaga dari tidur , dan ia hanya lha mimpi . Bukan realiti . Dah dua hari aku mimpi tentang hafiz . Apakah hikmah nya semua ini . Alangkah indah jika ia nya akan jadi kenyataan .